Lanka Sex Talk

Sri Lankan Biggest Sex Community Blog

BusStory03 - බස් කතාව 03

All credits should goes Original writer and who convert it to Shinhala !!!
: :'(ජීප් එක පස්සෙන්ම ල0 කරන්නේ නෑතුව මම බයික් එක එලෙව්වේ පවනට බදු වේගෙන් කිව්වොත්හරි,,,,,,,,ඔහොම කලුතරට කිට්ටු කරලා ජීප් එක මුහුද පෑත්තට අතුරු පාරකට හෑරෙව්වා,, මමත් මීටර් 50 ක් විතර පරතරය තියා ගෙන පස්සෙන්ම ඒ වගේම පරිස්සමෙන් ම ''හිමීට හෑරෙව්වා,,ටික දුරක් ඉදිරියට ගිය වාහනය ලොකු තාප්පයක් තියෙන ගෙයක් ගාව නවත්තලා හෝන් එක දෙපාරක් ගහන කොට ගේට්ටුව ඈරියා;;;මම හිමිට ල0 කලේ කෑල්ල බලා ගන්න ; වාහනය ඈතුලට ගියහම ගෙට්ටුව වෑහුනට කව්ද කියලා පෙනුනේ නෑ.. එහෙම එතන හිටියොත් ,නෝන්ඩි.,වෙන නිසා'මම හිමීට ඉස්සරහට ;ඈද්දා ;;ටික දුරක් ගිහිල්ලා;;ආපහු හරවගෙන හිමීට එනකොට;;;ඒ ගෙදරට ඉස්සරහා පාරෙන් අනිත් පෑත්තේ තියෙන්නේ පෑච්' දාන තෑනක්බව මගේ උකුසු ඈස් වලට අහු උනා '''ටිකක් දුර ගිහිල්ලා;;බයික් එක් නවත්තලා වට පිට බලලා;; ඉස්සරහා රෝදේ හුල්0 ඈරියා;;ඊට පස්සේ..බයික් එක හරවගෙන තල්ලු 'කරගෙන ගියා අර තෑනට ;;මගේ බයික් එක 250 යක් තල්ලු; කරන්න ගියහම පුක නෑ.......ඒත් අමාරුවෙන් එතනට ගියහම මාර වෑඩේ,,,පෑච් දාන පොට් එක වහලා.....ලා.............'දෑන් මොකද කරන්නේ;;; ඔය වෙලාවට ත්මයි ,ගන දෙවි නුවන පහල වෙන්න ඔනේ[ඔය ගොල්ලන්ට ඒක තියෙනවද?];;බයික් එක එතන තියෙද්දි,පාර පෑනලා, ගිහිල්ලා,, අර ගෙදර සීනුව නාද කලේ වෙන දෙයක්,වෙන්න කියලා හිත හදා ගෙන,,,,ගේට්ටුවෙ පොඩ් දොර ඈරුනා.... තළෙළු'වයස විස්සක් විතර ඈති'''කෙල්ලෙක්ගේ මුහුනක් එබුනා ;;;;;;ඈයි මහත්තයා,,, එයා ඈහුවා ''ගෙදර කව් රුවත් නෑද්ද? ,,මම අහින්සක විදියට ඔලුව ඈල කරලා ඈහුවා...ඉන්නවා,,, පොඩ්ඩක් කතා කරනවද ? ඒයා මුකුත් කතා නොකර මගේ උඩ ඉදන් පහලට බලලා;;;මාව ඈතුලට අරන් ගේට්ටුව වහලා;;යන්න ගියා,, ඒකත් මරු ගෙඩ්ය'' පස්ස හොදට නෙරලා ඈවිල්ලා,,, යනකොට මට ආආආ.ස යි,,,ටිකක් වෙලා යනකොට මහත මිටි පොරක් ;කාව හම්බුවෙන්නද? කියාගෙන ලගටම එනකම් මම දෑක්කේ, නෑ.. මනුස්සයාව දෑක්කම මට හිනා ගියේ ;;ඈයි කියලා හිතා ගත්තෑකිනේ;;; මම ගෑන බොරු ව්ස්තරයකුත්,,බයික් එකට වෙච්ච ඈබෑද්දියත් ,,පෑච් දාන තෑන වහලා බවත්;;; ,,,,,,,,,,පාලා.කිව්වා,,මිනිහට මුකුත් හිතාගන්න බෑරි වෙන්න, මොකද,,,,, සුජිත්;;;කව්ද ? කියලා මිහිරි කටහඩක්,, ආව නිසා මම ඉස්සිලා බෑලුවා,,,සුදු ම සුදු මුහුනක් ;ඉස්සරහා දොර ලගින් මෑත් උනා''එයා අපි හිටපු පෑත්තට ලතාවට ආවේ මා දිහා ''බලාගෙනම;;;එච්චර උස නෑති උනාට පුදුමාකාර ආකර්ශණයක් එයාගේ ඈස් වල තිබුනා නහය චුට්යි තොල් රෝස පාටයි ,කොන්ඩය බෙල්ලට වෙන්න 'ලොකුවට බෑදලා තිබුනා;; එක දිගට එයා දිහා ඔන තරම් වෙලා බලා ඉන්න හිතුනට මේ ඒකට වෙලාව නොවන බව මට ක්ශනයකින් තේරුනා;;;ම්ස් බයික් එකේ පෑච් එකක් ගියා තල්ලු කරගෙන එනකොට මෙතන වහලා;;එතන බයික් එක දාන්න බහෑ..ඒ මදිවට ඔෆිස් එකෙන් කොල් කරනවා හදිස්සි වෑඩකට,,, බයික් එක මෙහෙන් දාලා;; යන්න පුලුවන්ද;;; ලොකු උදව්වක් සර්'''' කියලා මම මිනිහා දිහාත් බෑලුවේ උලමා ලෙඩක් දායි ද කියලා සෑකෙන්;;;ආ කමක් නෑ,, මල්ලි; බයික්, එක ගන්න ඈතුලට මෙන්න මිනිහාම ගේට්ටුව අරිනවා,,,,,,,,,,මම ඉක්මනට බයික් එක වත්ත අතුලට ගත්තා;;හෙල්මට් එක ත් මිනිහගේ අතට දුන්නා බොහොම ස්තුතියි;; කියලා මම ඉක්මනට මාරු උනා,,,;;;;කෙලින්ම වෑඩට ගියා මම කරන්නේ සිවිල් ඉන්ජිනියර්;;;; වෑඩ එච්චර ඒ දවස් වල නෑ ....එදා හවස මම බයික් එක ගන්න ගීයේ නෑ''එදා මිනිහා ඉන්න බව මම දන්නවානේ;;; ;;;;;;;;;සෙනසුරාදා ;;උදෙන්ම ;ඩෙනිම් කලිසමයි කහ පාට ටී ශර්ට් එකකුත් ඈද ගෙන සුවද නාලා .. මනමාල ගමනට මම පිටත් උනා රාහු කාලේ එහෙම බලලා,,,, බස් එකේ;;ඈවිල්ලා පොට් එකෙන් බෑහලා ගෙවල් ලගට යනකොට හතට විතර ඈති;;;සීනුව නාද කලාම... අර කෙල්ල ඈවිත් ගෙට් එක ඈරලා මාව ඈතුලට අරන් ගෙට්ටුව වහලා ;;;පද්දලා යන්න ගියා ,,මමත් පස්සෙන් ගියා ,,එලියේ පුටු වක් පෙන්නලා ගෙට ගියා;; මම ඉදගෙන වටපිට බලබල හිටියේ බයික් එක දාපු තෑන නෑති නිසා...ඔයාට,,,මොකද උනේ;;කියාගෙන අර දෙවගන ආවා;;;;;;කොටම කොට සායකුයි, ට් ශර්ට් එකකුයි;;ඒ සුන්දර සිරුර වසා ගෙන තිබුනා;;;යටට මුකුත් ඈදලා නෑ කියලා මට තේරුනේ,, හන්ස තුඩු එයා හිනාවෙනකොට ගෑස්සුන නිසා;;;;;;මම නෑගිට්ටා;; ඔෆිස් එකේ වෑඩ වලට පිට දවස් දෙකක් ගියා;;;;;ඊයේ ආවේ;;සොරි,,,අක්කා,,,,මම ලතාවට කිව්වා;;; අපි බය උනා ඔයා අවේ නෑති උනාම ; නම්බර් එකක් දිලා ගියෙත් නෑනේ.... ඈස් දෙක පොඩි කරලා එයා ලතාවට ඈදලා කියනකොට;; පලවෙනි ව්දුලිය මගේ මල්ලිට වෑදුනා,, අවස්තාවෙන් ප්*රයෝජන ගන්නඔනේ නිසා පොඩ්ඩක් ල0 වෙලා මෙහෙම කිව්වා;;;ඔයාගේ මහත්තයා ඔයා ලගින් හෙල්ලුනේ නෑ නේ;;;නෑත්නම් නම්බර් එක දෙනවා,, කෝ මහත්තයා,,, එයා නෑ ඈයි මහත්තයාට එන්න කියන්නද ?හයියෙන් හිනා වෙන් ගමන් එයා ඈහුවා'''''''''හිනා වෙනකොට හන්ස තුඩු ආයිත් දග කරන්නගත්තා;; මම එක පාරටම එයා ලගටම ගියා ඒයාගේ ඈස් දෙක දිහා එක එල්ලේ ටික වෙලාවල් බලා ගෙන හිටියා ''එයත් මගේ ඈස් දිහා බලාගෙන හිටීයේ බය වෙලා වගේ''' කෝ මගේ ලස්සන කෙලි පොඩ්ඩ;;;;;;;මම ඈහුවා............'''''''''''''''මොන'''''''කෙ,,ල්'' ල.,,,,ද;;;;''' එයා ගොත ගහනවා;;;;;;මම හයියෙන් හිනා උනා;;;ඈස් දෙක ලොකු කර ගෙන එයා මගේ දිහා බලාගෙන ඉන්නවා;;මගේ බයික් එක හලෝ;;;;;;මගේ බාසාව ටිකක් ලෙන්ගතු කලා;;;;ආආ''''ආ''ඒකද අපි දෙන්නා ඒක තල්ලු කලා ගරජ් එකට ,,,,මහත්තයා එනකම් එක හිස්නේ,,,, එයාහ් හිනියට හිනාවක් දෑම්මා ,,,,,,,,,,,,,,,,,මම පෑච් එක දා ගන්නද ' අපෝ එක මෙච්චර උදේම අරින්නේ නෑ.... මල්ලි එන්න ගෙට ඈව්ත් වාඩිවෙන්න;; මොනවා හරි බොමු;;;ඔය ති යෙන් කියලා හිතමින් මම එයා පස්සෙන් ගේ අතුලට ගියා;;; ලොකු සෑටියක් සාලේ මෑද තිබුනා'''මම පහසුවට එකේ ඉදගත්තා''එයා ඉස්සරහින් වාඩි වෙලා ;;;කතා කර කර ඉන්නකොට වෑඩට ඉන්න අර පොඩි කෙල්ල ඌණුම,, උණු තේ එකක් ගෙනත් දුන්නා;;;;මම එකරගෙන අතේ තියාගෙන;;අර කෙල්ල පුක නටව නටවා යන හෑට් බලබල හිට්යා'' මම ආයිත් ඉස්සරහා බලනකොට,මගේ දිහා රාගික විදියට අරයා බලා ඉන්නවා දෑක්කාඑයා ඉදගෙන හිටපු විදිය වෙනස් කරලා කකුලක් පිට කකුලක් හෙමීටදා ගත්තා, ඒ ඈසිල්ලෙන් මගේ ඈස් එයාගේ කකුල් දිහාවට එල්ල උනා ;;;සුදු මහත කකුලක්පෑත්තෙන් උඩටම පේනවා... ;තට්ටමක් ලාවට පේනවා..එයා කකුල උඩින් අරන් පලල් කර ගත්තා;;දෑන් කලවා දෙකම ඈතුලටම පේන්න ගත්තා''තව ට්කක් හොදට බලාගන්න මම පුටුවෙන් ලිස්සලා ටිකක් පහත් උනා;;දනිස්සටත් ටිකක් උඩට පොඩි වෙලා ඉස්සිලා තිබුන ගව්ම මෑද්දෙ න් දිලිසෙමින්,, බෑබලෙන සුදු කකුල් දෙක මෑද්දෙන් එයාගේ රහස් තෑන යාන්තමට පේන්න ගත්තා ;;;;;;එයාගේ ඈස් මගේ ඈස් වල පෑටලුනා ;;එවා ආසාවෙන් මත් වෙලා,,,මට කතා කරන ඈස් වලින් මිදෙන්න හෑකියාවක් නෑති බව තේරෙන කොට මම් හුගක් දුර ගිහින් ;;;;;;;;; මම නෑගිටලා එයා ලගට ගියා ;;;මාව පාලනය කරන්නේ එයාගේ රාගාඪික ඈස්,,,මට ඔයාට කිස් එකක් දෙන්න ඔනේ,,,,මම ගොත ගසමින් ම්ම්ණුවා,,එයා මුකුත් නොකියා ඈස් දෙක පියා ගත්තා;;මගේ සිගරෑට් බොන දරදඩු කළු තොල් එයාගේ සියුමෑළි නලල් තලයට තද උනා;; ඊ ලගට නහය ඊට පසු වෙව්ලන රෝස තොල් ලග නෑවතුනා;;තොල් දෙකම අහු උනා,එයාගේ කෙදිරීම ත්,එක්කම ඈති වෙනකම් ඒවා සුප්පු කල මම අත් දෙක යටින් දාලා හරහට වඩා ගත්තේ පුටුවේ ඉඩ මදි නිසා;; මට එච්චර බරක් දෑනුනේ නෑත්තේ තොල් වලිනුත් එයා,මගේ තොල් වල එල්ලිලා, හිටපු නිසා ද ? මන්දා,,වම් හන්සයා මගේ පපුවට හිර උනා;ඉස්සරහා කාමරයට යනකම්ම එයාගේ තොල් මම රස බෑලුවා,,, ලස්සනට හදලා තිබුන ඈද අපි, වෙනුවෙන්ම ;;;මග බලා ගෙන ඉන්නවා වගේ මට හිතුනේ.,,එයාව ආදරෙන් ඈද උඩ දිගා කරලා ගෑස්සෙන හ0ස යුවල දිහා බලාගෙනම එයා ගේ උඩු කය මම නිරුවත් කලේ එයාගේ සහයෝගයත් අරගෙන,,,,,,,,,,,,,,,යට ඈදුම ;;;එයාම ගලවලා දෙන්න තරම් කාරුණික,කෙනෙක් එයා... තවමත් ඈස් දෙක පියා ගෙන ඉන්න මේ දෙවගන අමු නිරුවතින් ඈදේ උඩු බෑලි අතට වෑතිරිලා ඉන්නවා;;;;ඒ තන් පුඩු පවා රෝස පාටයි... ඈද ලග දන ගහගෙන මම ඒවා රතු වෙනකම් ඉරුවා,,, තන් පුඩු වටේ මගේ දිව දුවනකොට නම් එයාගේ දෑගලිල්ල වෑඩි වෙනවා,,,ටික ටික දිව එයාගේ යට් බඩ ලගට එනකොට..බඩ වෙව්ලන බව මට දෑනුනා'''නාභිය;; වටේ මගේ දග දිව කෑරකෙන්න ගත්තා,ටික ටික කකුල් දනිස් ගාව්න් උඩටම ඉස්සිලා නෑවතුනා;;;;''''සුදු අහසේ කලු වලාකුළකින් යටින් එබිකම් කරන රතු ඉර වගේ එයාගේ රස ගගුල මම දෑක්කා;;ඒවා සෑහෙන කාලයක් තිස්සේ නොතෙමී ඉදලා,, අද හොදටම අඩන බව පෙනුනා... සුදු කකුල් පලා ගෙන මගේ මුහුන එතන නතර උනා''' ම්''''''ම්ම්''''නෑවුම් මෑට් කලයකින් එන සුවද යෝනි තොල් අතරින් නහයට දෑනුනා,,,,,දිග හුස්මක් අරන් දිය යට කිමිදෙන කිමිදුම් කරුවෙක් වගේ ඒ රස ගගුලේ මම කිමිදුනා'''මගේ නහය ටිකක් ලොකුයි ; නහයෙන් හුකන කොට ගෑනුන්ට ආසා බව අත්දෑකිමෙන් මම දන්නවා;;;නහය එතන ගෑ වෙනකොට දෙවගන මගේ ඔලුව අත් දෙකෙන්ම තද කර ගත්තේ ඈසාව වෑඩ් කමට කියලා මම දන්නවා;;උරන්න රත්තරන්;;;;;;;;;;;;;;;;;; එයාගේ කකුල් දෙකට මෑදිවෙච්ච මගේ කන් වලට යාන්තම් ඈහුනා,,,,,වෑඩි වෙලාවක් කරන්න බෑරි උනා; ඈබුල් රහට එයාගේ යෝනි තොල් අතරින් ,මුහුදු රෑල්ල මගේ කට ඈතුලටම විද්දා;;;එයා කෑ ගහපු විදියට ;;වෑඩට හිටපු කෙල්ල කාමරයට එබුනා කියලා මම දෑක්කා''එකි ටික වෙලාවක් ඈස් ලොකු කරගෙන බලා ඉදලා පුක නටවා ගියා;;මම නෑගිටලා ; මගේ ඈදුම් සේරම ගලවලා දෑම්මේ කාන්තාරයක යන මිනිහෙක්ට එක පාරට ග0ගාවක් හමු උනා වගේ;;;;මගේ යකඩයා'' දිහා ඈස් ලොකු කරගෙන එයා බලාගෙන හිටියේ ඈයි කියලා අමුතුවෙන් කියන්න ඔනේ නෑනේ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ඒයා ආසාවෙන් මල්ලිත් එක්ක අතින් සෙල්ලම් කරලා;;;එයාගේ චුට් කට ඈතුලට ;,දා ගත්තා;;;;;ගිණියම් වෙලා තිබුන යගදාව,එයාගේ උගුරටම අරන් ආයිත් එලියට ලතාවට ;ගන්නවා; ඈට දෙක අත් දෙකෙන්ම මිරිකනවා'''කාලයකින් පිරිමියෙක් ගේ පහසක් නොලෑබුන බව එයාගේ ඈස් වල සටහන් වෙලා තිබුනා,,,,,එයාට කෑමති විදියට සෙල්ලම් කරන්න දීලා,, '', ඈදේ බුදිකලේ'''ලොකුම වෑඩේට,,,,,,, හොදටම කෙලින් වෙලා තිබුන මගේ මල්ලි,,යෝනි තොල් අතරින් ඈතුලට හෙමින් තද කලා;; හරි තදයි,,, යෝනි බිත්තිවල ගෑ වී ගෙන ඈතුලටම ඈදුන නාග රජයා ඉහල පහල යනකොට උස්ස උස්ස සහ්යොගය ලෑබුනා උපරිමෑන්මටික ටික වේගේ මම වෑඩි කලා ...විනාඩ් දෙක තුනෙන් එයාට ආයිත් යන බව මට තේරුනේ ''එයාගේ දෑගලිල්ලත් කෑ ගෑහිල්ලත් නිසා;;;;;අනිත් පෑත්ත හරව ගත්ත මම ,තට්ටම් දෙක පලාගෙන යන විදියට,,දරුණු පහරවල් වලින් යගදාවෙන්,එල්ල කලේ යෝනියටම තමයි;;යටින් අත දලා උල් වෙලා තිබුන හන්සයෝ දෙන්නා අල්ල ගත්තා.....ඒවා මිරිකන ගමන් දිගටම වෑඩේ කරගෙන ගියා,,,,එයාගේ පිරුන තට්ටම් වල මගෙ යට් බඩ වදිනකොට දෑනෙන සනීපය වචනයෙන් විස්තර කරන්න බෑ,,,,,,,,,,,,,,,,,මට යන්න ල0 උන නිසා ,,,එලියට ගත්තා;;;මට උඩ්න් ඉද ගන්න ඔනේ ;;;කොල්ලෝ........... මම ඈදේ ඈල.,උනා,,, එයා උඩට ඈවිත් එයාගේ රස ගගුල ඈතුලට යගදාව යන විදියට හිමින් ඉදගත්තා....අමාරුවක් නෑතුව ජුස් වලින් නෑව්ලා තිබුන දෙකම ;සහයෝගයකින් ;වෑඩ කලා;;;;එයා අස්සයා පිටේ යන අසරුවෙක් වගේ පද්දමින් ගෑස්සෙමින් ,,,හොදට කරගත්තා,,,හන්සයෝ ඈඩෙන කම්ම මගේඅත් වලින් මිරිකමින් පස්ස උස්සමින් ඈතුලටම ව්දින විදියට මමත් කලා'''' එයාට ආයිත් ගියේ මගේ ඈග උඩමයි;;;;මටත් ලග බව කිව්වහම එයා බිමට බෑස්සා''''''මගේ පපුවට හලන්න;;;;;;;;;;;;අදෙන් බිමට බෑස්ස මම හන්ස ජෝඩුව එල්ලකරලා ඈල්ලුවා;;;;;සෙම නාලා හිටිය මල්ලියා,,,තවත් පිම්බුනා....මුලු ඈගම හිරිවට්ටගෙන,,,,තුන් හතර වතාවක්ම ;තේ කෝප්පයක් විතර කෑරි ගොඩක් එයාගේ පපුවට මුහුනට ව්ද්දා,,,,,එයා අසාවෙන් එවා හන්ස ජොඩුවට බොන්න දුන්නා;;;;එහෙමම ටික වෙලාවක් හිටපු මට වතුර තිබහක් ආව නිසා කාමරයෙන් එලියට ආවා;;;දෙවගන තාම හති අරිනවා අමු හෙළුවෙන්ම ශීතකරනයෙන් වතුර අරන් බොනකොට කුස්සිය ලග මට පිටුපලා හිටපු කළු කෙල්ලගේ පස්ස දෑක්කම ආයිත්,,මට නගිනවා වගේ තේරුනා හිමින් හිමින් අඩි තියමින් ඒකි ලගටම ගිය මම නෙරලා ඈවිල්ලා;;තිබුන එයාගේ පස්ස මිරිකුවා,,, එකි බය වෙලා ඒක පාරටම මගේ පෑත්තට හෑරුනා...කිසිම දෙයක් ,,හිතන්න කලින් තොල් දෙක ;;මගේ තොල් වලින් හපා ගත්තේ අත් දෙකෙන්ම මගේ ඈගට කිටි කිටියේ ත්ද කරගනිමින්;;;;එයාගේ ඈස් ලොකු කරගෙන මම දිහා බලා හිටියා මිසක් ;;මුකුත් කරන්න දෙයක් නෑතුව අසරණ වෙලා හිටි බව මට තේරුනා,,,තොල් වලින් එයාගේ තොල් උරන ගමන් අත් දෙකෙන්;එයා ගේ තට්ටම් මිරිකනකොට එයා හීලෑ උනා,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Meka kiyawanna bari aya "Sinhala Unicode" Install karaganna

Menna link eka,
http://locallanguages.lk/sinhala_how_to_install_in_english.html

0 comments:

Post a Comment